Προβολές blog:

23,817

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Η αληθινή ιστορία κάποιου ασφαλίτη...


Η ιστορία διαδραματίζεται στις αρχές της άνοιξης του 1982 σε ένα ορεινό χωριό καμιά 45αριά χιλιόμετρα έξω από το Μεσολόγγι...


Μετά τη συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ στο χωριό  & μετά την άφθονη κατανάλωση κρασιού στο καφενείο, τα τελευταία αποβράσματα σέρνουν τα κουφάρια τους και μαζεύονται στα χαμόσπιτά τους. Δυο αργόσχολοι μεσήλικες γύρω στα 47, έχοντας ακόμα κάποιες δυνάμεις, συμφωνούν να πάνε να πηδήξουν με 4 χιλιάρικα στης Τασίας.
Η Τασία μένει στο τέλος του χωριού, ακριβώς πάνω από το παράνομο βενζινάδικο του Λουκά, που το ‘χε χτίσει επί χούντας, με μια καλή κομπίνα που ‘στησε τότε. Ε, είχε ένα δωμάτιο καβάτζα και από να το νοικιάζει για μερικά ψωροφράγκα, προτίμησε να κάνει έναν «διακανονισμό»  με τη Τασία για τουλάχιστον όσο ακόμα του σηκώνεται. Η Τασία λοιπόν, στα 37 της πλέον, είχε ταλαιπωρηθεί πολύ στη ζωή της. Πρόσφυγες οι γονείς της βλέπεις, φτώχεια, πείνα, δύσκολες εποχές. Απ’ τα 29 της δουλεύει στο χωριό παρατώντας μια και καλή τα αστικά κέντρα. «Βαρέθηκα ρε Σούλα στη Λαμία με τον κάθε μπινέ, βαρέθηκα πια!» εκμυστηρεύτηκε πριν 8 χρόνια στην κολλητή της, έχοντας πια κάνει το μπογαλάκι της. Σίγουρα θα της έλεγε και άλλα πολλά αλλά δε τα μάθαμε ποτέ μιας και η Σούλα πέθανε από aids 9 μήνες αργότερα. Στεναχωρήθηκε πολύ η Τασία, έκλαψε, 3 βδομάδες έκανε να ξαναδουλέψει. Παρόλα αυτά, ο καθαρός αέρας του χωριού και οι φιλικοί άνθρωποι της έδωσαν την αυτοπεποίθηση να συνεχίσει. & συνέχισε με ό, τι μέσα διέθετε.
Βλέποντας τους από μακριά να έρχονται προς το βενζινάδικο,  έτρεξε να αρωματίσει το χώρο μέσα στη κρεβατοκάμαρα και να κρύψει όπως όπως κάτι αποφάγια πίτσας από χθες. «Τέτοια ώρα οι μπεκρο – Βασίληδες θα ‘ναι» σκέφτηκε. & είχε δίκιο. Μπαίνοντας μέσα, τους έβαλε να κάτσουν στο καναπέ ενώ αυτή ετοιμαζόταν. «Παρτούζα;» φώναξε από μέσα. «Παρτούζα» απάντησαν οι Βασίληδες. Ε, και πάνω στη φάση σπάει η καπότα. & ήταν στις μέρες της η Τασία. «Γαμώ τη πουτάνα μου» σκεφτόταν η Τασία μετά όσο τακτοποιούσε τα λεφτά στο πορτοφόλι της. Όμως, όταν έπεσε για ύπνο το ξανασκέφτηκε. Για να λέμε την αλήθεια σκέφτηκε πολλά. 37 χρονών γαϊδάρα μόνη της στο κόσμο. Γιατί όχι στο κάτω - κάτω; Τόσες άλλες είναι καλύτερες μάνες; Τελικά, αυτό που άλλες στη θέση της θα το ‘βλεπαν ως γκαντεμιά, αυτή το ‘δε ως θείο δώρο. & έτσι 9 μήνες αργότερα γεννήθηκε ο Μανώλης πίσω από την εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα στην πλατεία, ένα ζεστό απόγευμα του Αυγούστου.

Ο Μανώλης μεγάλωσε γρήγορα. Τελείωσε το δημοτικό του χωριού, τελείωσε και με τα 1000 ζόρια το Γυμνάσιο στο Μεσολόγγι. Έγινε ολόκληρος άντρας. Όμως η μάνα του δεν ήθελε ούτε να ακούει τον γιο της όταν της έλεγε πως θα πάει στο βενζινάδικο του Λουκά από κάτω να δουλέψει. «Θα τελειώσεις το λύκειο και θα δώσεις εξετάσεις! Θα γίνεις ένστολος!» του ‘λεγε η κυρά-Τασία και φούσκωνε από περηφάνια! «Γάμησέ με ρε μάνα  με το μπουρδέλο-λύκειο, ΓΑΜΗΣΕ ΜΕΕΕΕ!!!» φώναζε έξαλλος ο Μανώλης. Όμως τι να κάνει; Μόνο τη μάνα του είχε στο κόσμο. & ήξερε ότι αργά ή γρήγορα ο καρκίνος θα την πάρει μακριά του. Του το ‘λεγαν και από το χωριό άλλωστε. «Γίνε μπάτσος ρε μαλάκα, θες να καταντήσεις σαν τον Κωστή και τον Μάριο τους κολλητούς σου; Τραβέλια στα πεζοδρόμια της Αθήνας να πιπώνουν για 3 κατοστάρικα;»
Είδε και απόειδε, κόπηκε από 2 φορές σε κάθε τάξη του λυκείου αλλά στα 23 του είδε το όνειρο της μάνας του να εκπληρώνεται. Ο Μανώλης στα σώματα ασφαλείας! Πήρε μάλιστα και όπλο και γκλοπ! Και το πουλί του ένοιωσε για 1η φορά ότι μεγάλωσε απότομα.
Σήμερα ο Μανώλης είναι 29, ε, δεν είχε και μέσο (οι πίπες της μάνας του δε μετρούσαν πια), και τον ‘βαλαν στα ΜΑΤ στην Αθήνα. Έχει νοικιάσει και ένα δυάρι στα Πατήσια και ζει από το ξύλο που ρίχνει κάθε μέρα στο Σύνταγμα. «Πάλι καλά που γίνεται ό, τι  γίνεται και έχουμε δουλεία & ‘μεις λέει συχνά στην μπατσο-παρέα.» & έχει δίκιο, καμία δουλειά δεν είναι ντροπή.

Αν είδες τη ζωή σου να περνάει σαν κινηματογραφική ταινία διαβάζοντας τα παραπάνω, πάρε μια γεύση γιατί λένε ότι και όταν πεθαίνεις κάπως έτσι είναι τα πράγματα. ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.


ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ;



12 σχόλια:

  1. Οπ πρώτος για τον Ιούλιο; Ένας διαφορετικός τρόπος για να δώσω μια μικρή εξήγηση για την συμπεριφορά των ΜΑΤατζήδων, ελπίζω να έχει αποδοχή. Καλό μας μνήμα που λέει και ο Τζιπάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκπληκτικός για άλλη μια φορά...με χρυσό keyboard τα γράφεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πουτάνα κάθε ασφαλίτη η μάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καθόλου εύστοχο!! Αδικαιολόγητο!! Γενικολογείς δίχως να έχεις ιδέα του τι γίνεται μέσα στο σώμα!!Δεν θα κάτσω να σου περιγράψω την ζωή ενός ματατζή ούτε κανένα μπάτσου!!Επίσης δεν πρόκειτε να κάτσω στον θρόνο του επικριτή και μάλλιστα ερειστικού και να σου βάλω την πινακίδα του αναρχικού η αντιεξουσιαστή που θα σε εβαζε στο ίδιο σακούλι με τους αληταράδες που τα σπάνε στο Σύνταγμα δίχως να ξερουν τι αναζητούν...
    Να εκφράσω την στεναχώρια μου για το οτι γράφεις (στο συγκεκριμενο θέμα) με πολύ επιδερμική σκέψη!Σκέψη τόσο αβαθή οσο και η παρακολούθηση που προφανώς κάνεις στα ΜΜΕ!
    Και για να μην κακολογώ μόνο να σου πω μπράβο για την ιστορία που σκέφτηκες!Ήταν καλη απο άποψη μυθοπλασίας! Συνέχισε αυτό που κάνεις με κανένα παραμυθάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γενικολογω; Απο που ως που; Εγω ρε παιδιά μιλάω για τον Μανώλη. Γιατί ένας από τους ΜΑΤατζηδες είναι ο Μανώλης. Ειναι αυτός που παίρνει εντολή να μπει στη πλατεία και αυτός δέρνει όποιον του βρίσει τη μάνα ανοίγοντας κεφάλια. Είναι αυτός που παίρνει εντολή να κάνει χρήση χημικών και αυτός το ρίχνει πάνω στον όγκο των διαδηλωτών & όχι σε αυτούς τους αληταράδες που λες & συ. Είναι αυτός που πηγαίνει και δέρνει και μετά κάνει το σήμα της νίκης. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που στη Κερατέα πριν μερικούς μήνες έμπαινε στις αυλές των σπιτιών και έριχνε χημικά. & εκεί δεν είχε αληταράδες.EINAI ΑΥΤΟΣ που βλέπει τους διαδηλωτές που παλεύουν & για τα δικά του δικαιώματα, ως εχρθό που πρέπει να νικήσει με κάθε τρόπο. Όπως και να 'χει ο Μανώλης είναι αυτή η κατηγορία ΜΑΤατζή. ΚΑΙ ΟΧΙ η πλειοψηφία φυσικά. Αλλά δυστυχώς τον τελευταίο καιρό ο Μανώλης δεν είναι μόνος του πια. Αυτό βλέπω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πιστεύω ότι πρέπει να εκφράσεις την πραγματική σου άποψη που ταιριάζει πιο πολύ με το τελευταίο σχόλιο. Παρόλα αυτά, πρέπει να σχολιάζουμε ένα άρθρο γι αυτό που λέει και όχι τον συντάκτη του, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μυθοπλασία. be cool...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο σχολιασμός μου στο άρθρο γίνεται στην πρώτη κιόλας γραμμή. Τα υπόλοιπα αποτελούν μια προσεγγιση παρόμοιας υφής με αυτή του αρθρογράφου όχι για το θέμα αλλά για την αντιμετώπιση του θέματος! Αμήν τι άλλο καθένας είναι 'κύριος' της δικής του γνώμης αλλά οφειλουμε όλοι να εκφέρουμε γνώμη λαμβάντας υποψιν τα εκαστοτε θέματα σφαιρικά!
    Καμία αιχμή στον αρθρογράφο αλλά μόνο στο άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδιά λίγη ηρεμία. Να σχολιάζουμε το άρθρο και να αφήσουμε τον συντάκτη του ήσυχο. Εξάλλου οι ΜΑΤατζήδες είναι αδέλφια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή